Nieuw mediabureau voor Nederlandse Loterij

Mindshare Greenhouse is per januari 2020 het nieuwe mediabureau voor Nederlandse Loterij. Het bureau is vanaf volgend jaar verantwoordelijk voor de mediaplanning- en buying en strategie van de merken van Nederlandse Loterij, waaronder de Lotto, Staatsloterij en Toto.

Arno de Jong, CMO van Nederlandse Loterij heeft Greenhouse gekozen als partij om invulling te geven aan de toekomstplannen van Nederlandse Loterij. “De toegenomen integratie in perfomance, creatie en media vraagt om een flexibele aanpak tussen on- en offline media”. De Jong stelt dat het essentieel is gebleken om media onder een bureaugroep onder te brengen. “Bij het opengaan van de online kansspelmarkt in 2021 is dit essentieel. Mindshare Greenhouse heeft kunnen laten zien dat zij de juiste keuze zijn om deze invulling te geven”.

Samenwerking Greenhouse

De CEO van Mindshare, Atva van Zanten, is ook blij met de samenwerking. “We zijn enorm trots dat merken de nieuwe propositie van Mindshare Greenhouse op waarde schatten. We hebben enorm hard gewerkt aan deze integratie. De keuze van Nederlandse Loterij voor ons laat zien dat onze communicatiestrategie goed aansluit op de vraagstukken van diverse merken.”

Greenhouse is al jaren verantwoordelijk voor de online activiteiten van Nederlandse Loterij. Met deze uitbreiding van de samenwerking tussen Nederlandse Loterij en Greenhouse wordt na 8 jaar afscheid genomen van mediabureau UM.

Plaats een reactie