Nieuw mediabureau voor Nederlandse Loterij

Mindshare Greenhouse is per januari 2020 het nieuwe mediabureau voor Nederlandse Loterij. Het bureau is vanaf volgend jaar verantwoordelijk voor de mediaplanning- en buying en strategie van de merken van Nederlandse Loterij, waaronder de Lotto, Staatsloterij en Toto. Arno de Jong, CMO van Nederlandse Loterij heeft Greenhouse gekozen als partij om invulling te geven aan … Lees meer

Nederlandse Loterij reset wachtwoorden na hack

Nederlandse Loterij, de organisatie achter een aantal van ’s lands grootste loterijen, heeft de wachtwoorden gereset van 1,5 miljoen spelers. De reden zal zijn omdat er 12 duizend accounts ook daadwerkelijk gehackt waren. 1,5 loterij accounts Het gaat hier om 1,5 miljoen accounts die het afgelopen jaar hebben ingelogd op de site van een van … Lees meer

Nederlandse Loterij in tijden van corona

Heel Nederland is in de ban van de coronacrisis. Dit geldt ook voor Nederlandse Loterij, het orgaan waaronder de zeven grote loterijen zoals Staatsloterij en TOTO onder vallen. Nederlandse Loterij is natuurlijk begaan met de gezondheid van de spelers en wil daarom aangeven waarom de loterijen toch doorgaan en waarom er nog steeds reclame gemaakt … Lees meer