Wat kan de Nederlandse loterij zakelijk betekenen voor bedrijven?

Is de Nederlandse Loterij geschikt voor de zakelijk markt? De Nederlandse Loterij is een overkoepelende partij dat voor zeven grote kansspelen staat. Via hun kun je meespelen met grote loterijen en veel geld winnen. De Nederlandse Loterij deelt niet alleen prijzen uit, maar steunt ook goede doelen. Dus met jouw lot, draag je gelijk een steentje bij aan de maatschappij. Wat de Nederlandse Loterij allemaal voor jou bedrijf kunt betekenen lees je hieronder. De Nederlandse loterij kun je gebruiken om mee te liften met de naamsbekendheid maar ook acties zoals bij de kruidvat kun je toepassen.

De kruidvat heeft een samenwerking met de Staatsloterij waarbij ze 1/5 loten vergeven

Waarvoor kun je bij de Nederlandse Loterij terecht?

De Nederlandse Loterij helpt jou op verschillende manieren. Wil jij je werknemers belonen? Trouwe klanten laten terugkeren door een cadeau te geven? Of ben je op zoek naar een leuk relatiegeschenk? Het kan allemaal bij de Nederlandse Loterij.

Waarom kies je voor de Nederlandse Loterij?

Het heeft een aantal voordelen om te kiezen voor de Nederlandse Loterij. De Nederlandse Loterij staat voor zeven grote kansspelen, zo is er altijd wel een loterij die bij jou of jouw organisatie past. Daarnaast kun je gebruik maken van de naamsbekendheid die de Nederlandse Loterij heeft. Zo kun je wellicht bepaalde doelstellingen genereren. Er zijn diverse mogelijkheden waarbij je de spellen kunt inzetten. We zetten de vier punten op een rijtje:
• Incentive: Dit heeft te maken met het behalen van zakelijke doelstellingen;
• Premium: Bij premium breng je een bepaald product of bedrijf onder de aandacht;
• Loyalty: Dit gaat over de binding met je klanten en het belonen ervan.
• Relatiegeschenk: Relatiegeschenken zijn leuke cadeautjes die je aan je werknemers of relaties kunt geven.
Hieronder leggen we de verschillende punten wat uitgebreider uit.

Incentive
Dit gaat dus om het behalen van zakelijke doelstellingen. Wil je dat er groei ontstaat in je klanten? Of ga je voor meer omzet? Maak gebruik van de naamsbekendheid van de Nederlandse Loterij. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen dat klanten een gratis lot van een loterij krijgen bij aankoop van een bepaald product. Zo spreek je bepaalde klanten aan. Dit zorgt er wellicht voor dat ze vaker naar jou terug komen.

Premium zakelijk
Bij premium breng je jouw product of jouw bedrijf onder de aandacht. Je kunt je zaak promoten door te zeggen: je krijgt een lot van deze loterij als je naar mijn winkel komt of als je dit product koopt of afneemt. Zo zijn er verschillende manieren om de klanten te belonen en zo jouw product of bedrijf kenbaar te maken en naamsbekendheid te creëren.

Loyalty voor ondernemers

Verbind de klanten aan jou. De Nederlandse Loterij kan jou ook helpen dat je loyaliteit creëert onder de klanten. Zo kunnen ze bijvoorbeeld punten sparen of sparen voor een gratis lot van een bepaalde loterij. Zo blijft je publiek klant, omdat er een beloning tegenover staat. Dit werkt vaak goed en daarmee verbindt je klanten aan jou of jouw bedrijf. Dit zorgt ervoor dat klanten bij jou terugkeren, omdat ze eenmaal een verbintenis zijn aangegaan en vaak het spaarprogramma wel willen volhouden.

Relatiegeschenk

Cadeautjes aan werknemers en relaties worden altijd gewaardeerd. En een lot van de loterij is natuurlijk een leuk cadeau, omdat je daarmee kans maakt op nog een groter cadeau. Je kunt kiezen voor maandelijkse trekkingen of een speciale trekking met oud en nieuw bijvoorbeeld. Soms wordt dit meer gewaardeerd dan een materialistisch cadeau. Je weet namelijk nooit of je werknemer of relatie dat leuk vindt, maar met een lot geef je iets wat niet zeker is. Er bestaat een kans dat iemand wint. Dat maakt het zeker een geschikt cadeau.

Plaats een reactie